Marketing. Hind. Müük. Reklaam
ISBN: 9985850122
Keel: Eesti
Kirjastus: Külim
Ilmumisaasta: 1996
Maht: 163 lk
Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. „Marketing. Hind. Müük. Reklaam” on järjeks sama autori raamatutele „Marketing I” ja „Marketing II” ning käsitleb hinna kujundamist, müügitoetust ja reklaami, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast. Turundusalased teadmised tulevad kasuks kõigile, kes osalevad kaasaegses turumajanduses – ettevõtjale, tootjale, teenindajale ja tarbijale.
Tarne 2-5 päeva
6,54 €
1 laos
Reviews
There are no reviews yet.