Poe kategooriad

Categories

Marketing. Hind. Müük. Reklaam

Ann Vihalem

ISBN: 9985850122

Keel: Eesti

Kirjastus: Külim

Ilmumisaasta: 1996

Maht: 163 lk

Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. „Marketing. Hind. Müük. Reklaam” on järjeks sama autori raamatutele „Marketing I” ja „Marketing II” ning käsitleb hinna kujundamist, müügitoetust ja reklaami, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast. Turundusalased teadmised tulevad kasuks kõigile, kes osalevad kaasaegses turumajanduses – ettevõtjale, tootjale, teenindajale ja tarbijale.

Tarne 2-5 päeva

6,54 

1 laos

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Ole esimene, kes hindab toodet: Marketing. Hind. Müük. Reklaam

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga