Poe kategooriad

Categories

Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Malle Karjatse

ISBN: 9985571800K

Keel: Eesti

Kirjastus: Ilo

Ilmumisaasta: 1998

Maht: 93 lk

Malle Karjatse on erialalt psühholoog, täiendanud ennast USA-s. Ta on töötanud Mainoris konsultandina, Tako Keeltekoolis direktorina, nõustanud ja koolitanud firmasid. 1997. a. nõustas kontserni Eesti Mobiiltelefon. See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

Tarne 2-5 päeva

8,72 

1 laos

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Ole esimene, kes hindab toodet: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga