Shop categories

Categories

Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Malle Karjatse

ISBN: 9985571800K

Language: Eesti

Publisher: Ilo

Year of publication: 1998

Number of pages: 93 lk

Malle Karjatse on erialalt psühholoog, täiendanud ennast USA-s. Ta on töötanud Mainoris konsultandina, Tako Keeltekoolis direktorina, nõustanud ja koolitanud firmasid. 1997. a. nõustas kontserni Eesti Mobiiltelefon. See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

8,72 

1 in stock

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile”

Your email address will not be published. Required fields are marked *